Het totale vloeroppervlak van de monumentale Marekerk beslaat ongeveer 400 m2. Door de aanwezige kerkbanken biedt de kerk plaats aan 500 gasten. De 270 zitplaatsen in de kerkbanken zijn erg sfeervol en een mooie afscheiding. Dit maakt dat uw gezelschap zich nooit ‘verloren’ hoeft te voelen in de ruimte.

De Marekerk is sinds kort voorzien van een moderne geluidsinstallatie die uitermate geschikt is voor seminars en andere activiteiten. In de winter is de Marekerk prima te verwarmen .

Het Marehuis aan de Oude Vest zijde van de kerk is een goed uitgerust zalencomplex. Zowel de kerk als het zalencomplex bieden alle mogelijkheden voor het welslagen van uw evenement. De zalen worden in principe alleen verhuurd in combinatie met het huren van de kerk.

Marekerk

Maximum capaciteit theateropstelling 550 personen